Felanmälan fastighetsägare

Gör val för felanmälan alternativt förfrågan om servicearbete nedan:

För fel i fastighetsnätet gör felanmälan enligt nedan:



För upplevda problem med tjänster i det aktiva nätet (såsom Wi-Fi, internetuppkoppling samt tekniskt nät för fastighetsstyrning), gör felanmälan enligt nedan:

Observera att detta enbart gäller tjänster vilka är avtalade med och levereras via Allicon
(i annat fall vänd er direkt till er tjänsteleverantör).

För upplevda problem med tjänster relaterat till mobil inomhustäckning vilket är avtalat med och levereras via Allicon, gör felanmälan enligt nedan:



Vid behov av servicearbeten (såsom extra fiberuttag, flytt av befintligt fiberuttag eller spridningsnät Kategori 6A) gör en förfrågan enligt nedan


Felanmälningar hanteras i enlighet med avtalad servicenivå.

För frågor om status för ett pågående felärende eller förfrågan om servicearbete går det alltid att kontakta oss via vår kundservice på telefonnummer +46 (0)8 428 45 850

Var redo att uppge det ärendenummer som ni blivit tilldelade för det aktuella ärendet.