Felanmälan fastighetsägare

Gör val för felanmälan alternativt förfrågan om servicearbete nedan:

För fel i fastighetsnätet gör felanmälan enligt nedan:


FELANMÄLAN: FASTIGHETSNÄT

För upplevda problem med tjänster i det aktiva nätet (såsom Wi-Fi, internetuppkoppling samt tekniskt nät för fastighetsstyrning), gör felanmälan enligt nedan:

Observera att detta enbart gäller tjänster vilka är avtalade med och levereras via Allicon
(i annat fall vänd er direkt till er tjänsteleverantör).

FELANMÄLAN: AKTIVA NÄTTJÄNSTER

För upplevda problem med tjänster relaterat till mobil inomhustäckning vilket är avtalat med och levereras via Allicon, gör felanmälan enligt nedan:

FELANMÄLAN: MOBILTÄCKNING


Vid behov av servicearbeten (såsom extra fiberuttag, flytt av befintligt fiberuttag eller spridningsnät Kategori 6A) gör en förfrågan enligt nedan

FÖRFRÅGAN: SERVICEARBETEN

Felanmälningar hanteras i enlighet med avtalad servicenivå.

För frågor om status för ett pågående felärende eller förfrågan om servicearbete går det alltid att kontakta oss via vår kundservice på telefonnummer +46 (0)8 428 45 850

Var redo att uppge det ärendenummer som ni blivit tilldelade för det aktuella ärendet.